piątek, 26 czerwca 2015

Wakacje, plany na przyszłość.




Ekhm, ekhm...

Chciałabym wam życzyć udanych wakacji i pogratulować wszystkim ocen, które dostaliście. Skoro zaczynają się wakacje zaczyna się okres, gdzie będzie coraz więcej postów, znaczy postaram się. xD
Chciałabym również prosić was o wyrozumiałość jeśli chodzi o mój styl pisania. Dopiero go sobie "wyrabiam", więc wiecie o co chodzi. Teraz będę szła do gimnazjum, więc jak na mój wiek uważam, że jest nieźle, choć mogę się mylić.
Na tym blogu będziecie mogli zauważyć diametralną zmianę jeśli chodzi o styl pisania. Postaram się, żeby był luźniejszy i lepiej się go czytało.
Kiedy skończę tą historię zrobię drugiego bloga i zacznę historię od nowa. Nowa bohaterka, nowe przygody. Drugi blog, może być kontynuacją, a mogę zacząć od nowa. Będzie to zależeć czy będzie chciało mi się znowu to wszystko wymyślać, czy może główna bohaterka Julia Brooks pójdzie na studia razem ze swoimi przyjaciółmi?
To też zależy od was, bardzo mi zależy na tym, abyście pisali komentarze.
Może być to najszczersza krytyka, ale będę się cieszyć chociaż z tego, że czytacie posty i czekacie na to, żeby skomentować. Możecie wyrazić swoje zdanie tu na dole w komentarzu. Piszcie mi czy na drugim blogu mam zacząć historię od nowa z nową bohaterką i nowymi przygodami? Czy może mam zacząć kontynuację już po liceum np. na studiach?

Dzięki za uwagę, życzę jeszcze raz wam miłych, ciepłych i słonecznych wakacji!
/J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz