poniedziałek, 28 września 2015

~ Informacje #1 ~



Witam ! ^>^


Przychodzę z informacją. Po pierwsze widzę, że coraz mniej ludzi komentuję rozdziały. Co zbytnio nie motywuję mnie do dalszego pisania tego bloga. Dlatego wpadłam na pomysł, gdzie może uszczęśliwi i zmotywuję tych, którzy nie komentują rozdziałów a wchodzą i czytają.
A mianowicie pomysł polega na tym, że opowiadanie zacznę pisać od nowa. Zacznie się prologiem tak jak powinno zacząć się każde opowiadanie. Zmienię może trochę bohaterów i ich rodziny, ale będą to bardzo małe zmiany. Opowiadanie zacznie posiadać również tytuł, a jaki nad tym jeszcze się zastanowię. Zwolnię tempo akcji, żeby się wszystko kleiło.
Powyżej napisany pomysł jest tylko propozycją. Jeśli się zgadzacie, bądź jesteście przeciw temu pomysłowi proszę was skomentujcie.
Dla was to kilka chwil a dla mnie jest to bardzo ważne.


Dziękuje za przeczytanie.
Całusy, xoo ♥

6 komentarzy:

  1. Uważam, że napisanie od nowa byłoby korzystne dla każdego (pomijając Twoje pisanie xD). Nie wiem, co jeszcze mogłabym napisać...
    Od teraz będę komentować i z niecierpliwością wyczekiwać rozdziałów ;*

    Profesjonalnie pozdrawiam B)
    (I czuję się z tym bosko B) Wiesz, o co chodzi, Dżej XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że będziesz komentować KAŻDY rozdział. XDD
      Pisanie dla mnie też jest korzystne! Rozwijam się!
      Na pracach z polskiego będę mogła się chwalić swoją wiedzą na temat przecinków i znajomości ortografii! B-)
      Również profesjonalnie pozdrawiam ♥
      Całusy, xoo.

      Usuń
  2. Jeżeli chodzi o nowy blog to bardzo chętnie.
    Jeżeli natomiast chcesz zmienić tą historie to normalnie błagam cb żebyś tego nie robiła. Oczywiście jeżeli nie sprawia ci to takiej samej radości jak wcześniej to to zrozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mam nową czytelniczkę! Witam w moich skromnych progach B-)
      Widzę, że nie dokładnie wytłumaczyłam o co mi chodzi, więc wyjaśniam szybko: historia sama w sobie nie zostanie zmieniona. Pozostaną ci sami bohaterowie, którzy byli w opowiadaniu, ewentualnie dodam nowych ale to w późniejszym czasie. Nie musisz się martwić, że odeszłam od opowiadania z Mią bo tak nie jest. Zbyt bardzo przywiązałam się do niej i Simona, żeby nagle z niej zrezygnować. Broń Boże! Chodzi mi po prostu o to, że zwolnię tempo akcji, jakoś posklejam to. W stu procentach mam już plan w jaki sposób poznają się.
      Więcej nie zdradzam bo i tak dużo już powiedziałam.
      Profesjonalnie pozdrawiam ♥
      Całusy, xoo.

      Usuń
  3. Dziś trafiłam na twojego,bloga więc nie komentowałam ale następny rozdział na 100% skomentuję.Zmiana historii? Czemu nie,ale mówiąc szczerze wole Kastiela.Ale to tylko twój wybór. Czekam na następny rozdział,albo na nowego prologa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie nie widze takiej potrzeby, ale jak uważasz :* Po prostu ą tu tak zwani [jak to Monia mówi] czytelnicy duchy.
    Ja nie uważam, że to potrzebne, ale inni też sądzili, że niby ja nie muszę więc to od Ciebie zależy :*
    A tak w ogóle to na potwierdzenie, że świetna jesteś tak samo jak i twój blog masz tu :*
    http://tajemnica-obu-stron.blogspot.com/2015/10/lba-12-taki-fetysz.html

    OdpowiedzUsuń