piątek, 25 września 2015

Wszystkiego najlepszego Klaudia! ♥



25 września to dzień urodzin Klaudii.
Więc droga jubilatko!
Życzę Ci wszystkiego najlepszego!
Żebyś nadal wiedziała, że Shuu i Ruki są moi ♥ (jak rozpętasz kolejną wojnę zabiję)
Żebyś miała dużo pinionchów na twoje wymarzone mangi ^>^.
Żebyś nadal tak pięknie krzyczała na swojego brata! XD
Żebyś nadal tak ładnie pisała rozdziały!
Żebyś miała dużo przyjaciół! Heloł, Julia to oczywiste!
Żeby Ci David dalej dokuczał!
Żebyście dalej pisali mi swoje mniej prywatne rozmowy XDD.
Żebyś dalej była tą ciotą, którą jesteś ♥.
Żebyś zawsze była uśmiechnięta, walnięta i radosna!
Żebyś mi kiedyś zaśpiewała piosenkę!
Żebyś dalej yumała Yumę! XDDDD
Żebyś dalej wysyłała hangowe minki!
Żebyśmy dalej kłóciły się jak wariatki bez końca!
Żebyś nie ogłuchła dzisiaj jak ci coś zaśpiewam! XDD
Żebyś nie zasypiała w trakcie rozmów ze mną! Czy jestem aż tak nudna?!
Żebyś już się nie bała Reij'ego! :3
Myślę, że już starczy tych życzeń. Resztę mogę ci dośpiewać ^>^.
Więc jeszcze raz wszystkiego najlepszego, moja cioto <3.
(Przepraszam za brak ładnej grafiki, więc tutaj daję Ci ładnego Shuu ♥)





1 komentarz:

  1. Dziękuję Julio! Twoje życzenia poprawiły mi humor! Reiji zawsze mnie będzie przerażać xD to się nie zmieni.
    Jeszcze raz dziękuję! ;)
    Aż z tego szczęścia się popłakałam ^*^

    OdpowiedzUsuń