poniedziałek, 9 listopada 2015

WEJŚCIE SMOKA!

Witam, witam!


Wracam po dłuuuuugiej przerwie! Nie jest jeszcze to prolog, ani rozdział, ale zmierzam ku temu, żeby niedługo go wstawić!
Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, mogę jedynie przeprosić za tą przerwę.
Postaram się dokończyć prolog jak najszybciej, a co za tym idzie pisać pierwszy rozdział. Na swoim drugim blogu wybiło mi pierwsze tysiąc wyświetleń z których jestem niezmiernie zadowolona i szczęśliwa.
Podziwiam WAS moich czytelników za brak jakichkolwiek spin, czy problemów.
Jeśli chcecie z kimś popisać. Służę radą, nawet jeśli nie odpiszę od razu, odpiszę za kilka minut, następnego dnia.
email: satenhari@gmail.com
Dziękuję, że jesteście. I do zobaczenia niebawem!
Całusy, xx.

4 komentarze:

  1. Hejka,zapraszam na mojego bloga miedzydniemanoca.blogspot.com ! Dopiero zaczynam przygodę z pisaniem i liczę na wasze wsparcie :D Piszcie w komentarzach swoje blogi, napewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej znów, dobrze, że wracasz :) ja z kolei mam nowego bloga nightofmurder.blogspot.com :) zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wstawisz rozdział???
    Nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń