czwartek, 20 sierpnia 2015

♥ 1000 wyświetleń!!! ♥


Chciałabym wam tak bardzo podziękować za te tysiąc wyświetleń!
Może to się wydawać mało, ale ogromnie się cieszę, że wybił pierwszy tysiąc.
Szczerze mówiąc cieszę się jak głupia z tego tysiąca (o co możecie zapytać Klaudię-Aika'san bo ona to przeżywała razem ze mną, znaczy ja jej napisałam o tym) jestem tak szczęśliwa, że nawet sobie tego nie możecie wyobrażać.
Nie wiem czym sobie zasłużyłam na tak wiernych czytelników zwłaszcza, że nie posiadam talentu.
Jesteście cudowni, najlepsi. Lepszych czytelników nie mogłam sobie wybrać.
Te komentarze, które mi piszecie podnoszą moją samoocenę, która do tej pory była bardzo niska. Na początku nie dostawałam żadnych oznak, że wam się to podoba. Obawiałam się, że będę musiała zawiesić albo nawet zamknąć i nie kontynuować tego bloga.
Lecz zmieniła to jedna osoba, która mnie zaobserwowała a jest moim wzorem. Od razu napisałam do niej z podziękowaniami za zaobserwowanie, dostrzeżenie mojego beztalencia. Skakałam z radości co nie obeszło się bez ostrzeżenia mojej mamy, że pójdziemy do psychologa. 
Potem poznałam Klaudię, która stała się dla mnie najlepszą przyjaciółką a zarazem siostrą. Często piszemy ze sobą kiedy piszemy rozdziały na swoje blogi. Jestem jej i wam cholernie wdzięczna za to, że jesteście. Za to, że mnie wspieracie. Jest to dla mnie znak, że warto kontynuować tego bloga. Że warto pocić się przez dobre pare godzin, żeby napisać rozdział.
Dziękuje wam jeszcze raz ogromnie.
Buziaki i uściski ♥.
/J.

7 komentarzy:

  1. :3 Gratki i życzę dalszych sukcesów ! Oby tak dalej ;3 no i wytrwałości w tym co robisz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli zamkniesz tego bloga to cię będę dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuu(...)uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugooooooo dręczyć!!! Nie żartuję.
    (Załamiesz mi psychę no!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamkne tego bloga nie martw sie!
      Bedzie jeszcze dlugo, dlugo na nogach więc jest oky. Nie załamuj się! :)

      Usuń
    2. Ufff... A już myślałam! Jednak z dręczeniem nie żartowałam ^-_-^ <- Diabełek
      ŻARCIK :D Po prostu byłabym bardzo przygnębiona, tak bardzo, że odbiłoby się to na moim blogu.

      Usuń
  3. Z przyjemnością informuję Cię, że Twoje zgłoszenie zostało pozytywnie rozpatrzone i dodane do Katalogu blogów Słodkiego Flirtu.
    Życzę Ci dużo weny i wolnego czasu na napisanie nowych rozdziałów, które będziesz mogła u nas zgłaszać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do LA! Więcej informacji na moim tandetnim blogu :D

    OdpowiedzUsuń